2011. június 30., csütörtök

A Nagy nap - BEMUTATÓ!

Végre van egy szusszanásnyi időm, hogy megköszönjem a részvételt azoknak, akik eljöttek a könyvbemutatóra, vagy közreműködtek azon. Valamennyien széppé, emlékezetessé tettétek nekem ezt a napot!


 A bemutató előtti hetekben úgy éreztem, hogy sosem jön el ez a nap. Eredetileg április 2.-ra terveztük a könyv megjelenését, de különböző okokból ez csúszott. Úgy éreztem magam, mint egy gyerek, amikor a szülinapi köszöntését hétről-hétre csak várja és várja, de sosem jön össze az ígért időpontra. De mégis elérkezett június 22-e. Leírhatatlanul jó érzés volt! Sokan sajnálkoztak, hogy kár, hogy nem a tanévben jött ki a könyv, de én úgy gondolom, hogy nem is baj, hogy ez így történt. Sok család ma nem engedhet meg magának nyaralást. De egy ilyen kalandos történetű könyvet talán még igen. És ha a szülők időt szánnak a közös olvasásra, aztán a közös kirándulásokra azokon a csodás helyeken, amit a mese hőse is végigjár, akkor azt hiszem, hogy az egyik legszebb, legélménydúsabb nyarukhoz járulhattunk hozzá.

 Azt tapasztalom, amióta írom a könyvet, hogy még a saját környezetünket sem ismerjük, nem tudjuk azt kiélvezni úgy, ahogy lehetne. Azzal, hogy ebben a könyvben ezeket a természeti, épített és történelmi "csodákat" egy kis misztikummal vegyítettem, közelebb hoztam a gyerekekhez, szüleikhez és nagyszüleikhez. Legalábbis ez volt a szándékom. Hiszen egy kis borzongás olykor kell! És ebben nagy segítségemre volt Amanda, az illusztrátor, hiszen irányt mutatott, hogy milyennek képzelhetjük el Paplát, aki a Levéltár manóinak a főnöke, az Ungvári pince borait örző gorgokat, vagy a legendás Perillát, akinek alakja a könyv borítóját is díszíti.

Ajánlom a könyvet mindenkinek, aki legalább annira szereti ezt a csodálatos várost mint én! Fogadjátok Tőlem szeretettel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése